وب سایت سیدرضا جمشیدی

چاپ آگهی مزایده اموال و املاک مازاد نهادهای دولتی و عمومی

قانون همه دستگاه‌های دولتی و عمومی را موظف کرده خانه‌های سازمانی و اموال و املاک مازاد را از طریق مزایده وارد بازار مسکن کنند.

مزایده

دولت در دی ماه ۹۸  آیین‌نامه اجرایی واگذاری اموال و املاک غیرمنقول در اختیار دستگاه‌های اجرایی را به وزارت اقتصاد و سازمان‌های برنامه و بودجه و اسناد و املاک کشور ابلاغ کرد.

سیاست فروش املاک و اموال مازاد در اختیار دولت، یکی از روش‌های جایگزینی در بودجه سالانه دولت ایران پس از اعمال تحریم‌ها و کاهش محسوس سطح درآمدهای ارزی ناشی از فروش نفت خام است.

آیین‌نامه جدید مصوب دولت به وزارت اقتصاد اجازه می‌دهد از طریق واحدهای ستادی و استانی خود اموال غیرمنقول مازاد در اختیار دستگاه‌های اجرایی را با هماهنگی دستگاه مربوط به‌صورت کلی یا جزئی از طریق اجاره بلندمدت، انتشار صکوک اجاره، ترهین و توثیق، مولدسازی کرده یا به فروش برساند.

مزایده املاک مازاد متعلق به دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی، شامل آپارتمان‌های مسکونی و اداری و تجاری و زمین می شود.

در حال حاضر اجرای مقررات مربوط به الزام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی به فروش املاک مازاد در دستور کار بسیاری از نهادهای دولتی و عمومی قرار گرفته است. عرضه این املاک اغلب از طریق انتشار آگهی مزایده صورت می گیرد.

چاپ آگهی مزایده اموال مازاد نهادهای دولتی توسط شبکه پذیرش آگهی

شبکه پذیرش آگهی آمادگی دارد آگهی مزایده املاک دستگاه‌های دولتی و عمومی را در روزنامه های سراسری، منطقه ای، استانی و نشریات تخصصی به چاپ برساند.

چاپ آگهی مزایده در همه روزنامه های سراسری (مانند روزنامه ایران، همشهری، دنیای اقتصاد، اطلاعات، جام جم و …) از طریق شبکه پذیرش آگهی انجام می گیرد.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه نشریات و روزنامه های سراسری، نشریات و روزنامه های استانی و مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف این نشریه ها، سفارش آگهی خود را جهت انتشار ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.