وب سایت سیدرضا جمشیدی

مشخص شدن نتیجه انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات

مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ساعت ۱۰ صبح امروز براساس تبصره ۱ ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات انجام شد و پدرام پاک آئین همانند دور قبل با برتری بالا نسبت به نامزدهای دیگر، ۱۴۱۳ رای را به خود اختصاص داد.

به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی، مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات امروز در حالی برگزار شد که پدرام پاک آیین با ۱۴۱۳ رای ، ۷۵.۶۴ درصد آرا را به خود اختصاص داد و امید حلالی زاده دیگر نامزد این انتخابات، با ۱۲۸ رای نفر دوم شد.

از نکات حائز اهمیت این انتخابات، مشارکت بالا نسبت به دور اول بود که در همان ۲ ساعت اول از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، تعداد ۹۳۰ نفر از مجموع واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کرده‌ بودند.

پدرام پاک آئین در دور اول انتخابات، ۱۰۳۰ رای را به خود اختصاص داده بود و حد نصاب مشارکت بالای ۵۰ درصدی با مشارکت ۲ هزار و۲۶۱ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، در مرحله نخست بدست آمد اما با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این حدنصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.

انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات برگزار و نماینده منتخب رسانه ها با رای مستقیم خود آنها تعیین می شود.

نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات با رای مستقیم اهالی رسانه و مدیران مسئول تعیین و پس از برگزاری انتخابات تعیین می شود.

سیدرضا جمشیدی مدیرمسئول گروه رسانه ای دانستنی ضمن تبریک انتخاب شایسته   آقای پاک آیین به نمایندگی رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات  آمادگی این گروه رسانه ای را جهت همکاری در تحقق برنامه های اعلامی ایشان اعلام میدارد.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین – فصلنامه دانستنی اقتصاد – هفته نامه مسئولیت اجتماعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.