وب سایت سیدرضا جمشیدی

بازتاب اقدامات هم‌راستا با مسئولیت اجتماعی در دانستنی‌آنلاین

از کلیه سازمان ها، نهادها و شرکت هایی که در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شیوع ویروس کرونا خدماتی را به جامعه و شهروندان می رسانند، دعوت می شود در پویش بازتاب اقدامات فردی و سازمانی برپایه مسئولیت اجتماعی شرکت کنند.

دانستنی آنلاین

 

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، شیوع گسترده ویروس مرگبار کرونا تبدیل به یک بحران اجتماعی شده است. این بحران موقعیتی را فراهم کرده تا لزوم پیگیری و عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی بیش از پیش عیان شود.

در این شرایط برخی از بنگاه های تجاری و اقتصادی یا نهادهای مردمی خود را همراه و همگام با ملت می دانند و سعی در یاری رسانی مادی یا غیر مادی به هم وطنان خود دارند. این سازمان ها هم در برابر کارکنان خود و هم در برابر جامعه و هم در برابر ذی نفعان و مشتریان مسئولیتی را که شاید وظیفه قانونی آنان نیست اما عملی اخلاقی است، به اجرا می گذارند.

 

دانستنی‌آنلاین اقدامات هم‌راستا با مسئولیت اجتماعی را منتشر می کند

پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین نیز به عنوان یک رسانه وظیفه خود می داند تا اقدامات ماثر این سازمان ها را بازنشر دهد و به اطلاع عموم برساند تا این اقدامات هم الگویی باشد برای دیگر سازمان ها و هم بازتابی باشد از همبستگی ملی برای گذر از این بحران اجتماعی.

از سوی دیگر در این شرایط که جامعه با شنیدن روزانه اخبار منفی از آمارهای تلفات یا مبتلایان به این ویروس در سطح کشور و حتی دنیا دچار ترس و اضطراب و التهاب شده است، شنیدن خبرها و گزارشاتی از این اتحاد ملی و همستگی عمومی لازم و ضروری به نظر می رسد.

چنانچه به گفته کارشناسان تخریب موج منفی این اخبار گاه از زیان خود بیماری بیشتر است. ترس، اضطراب و استرس باعث ضعیف شدن ایمنی بدن می شود و از عوامل تشدید کننده بیماری کروناست.

دانستنی‌آنلاین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود سعی دارد با بازتاب فعالیت های مردمی و سازمانی برای مقابله با ویروس کرونا، نقشی مثبت در کاهش نگرانی شهروندان ایفا کند.

بر همین اساس دانستنی آنلاین از کلیه سازمان ها، نهادها و شرکت هایی که در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شیوع ویروس کرونا خدماتی را به جامعه و شهروندان می رسانند، دعوت می کند اقدامات خود را جهت انتشار در این پایگاه ارسال نمایند.

شماره تلگرام: 09303446836

شماره واتساب: 09397415205

آدرس ایمیل: www.danestanyonline@gmail.com

 

سیدرضا جمشیدی       

صاحب امتیاز و مدیر مسئول

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.