وب سایت سیدرضا جمشیدی

آگهی تسلیت چیست؟

آگهی تسلیت یکی از رایج ترین آگهی های اطلاع‌رسانی است که در روزنامه‌ها و نشریات منتشر می‌شود.

نمونه آگهی تسلیت

آگهی تسلیت برای انتشار آگهی و دلداری و همراهی با افراد بازمانده شخص فوت شده در روزنامه منتشر می‌شود. در واقع آگهی دهنده با منتشر کردن آگهی تسلیت ارادت خود را به فرد فوت شده اعلام کرده و به صورت رسمی بازماندگان را دلداری نموده و خود را در غم بازماندگان شخص شریک می‌نماید .

آگهی تسلیت به جز همراهی و همدری با افراد بازمانده، نقش اطلاع رسانی نیز ایفا می‌کند و خوانندگان روزنامه و مخاطبین را در جریان فوت فرد مورد نظر قرار می‌دهد .

آگهی‌های تسلیت معمولا در صفحه اول روزنامه‌ها و در کادر کوچک منتشر می‌شوند مگر اینکه متوفی فرد خاصی باشد و از طرف ذی‌نفعان و دوستاران وی تصمیم به درج آگهی تسلیت با شرح حال فرد فوت شده گرفته شود. در این صورت نیاز است آگهی در ابعاد بزرگتری منتشر شود که معمولا این گونه آگهی‌ها امضاء‌کنندگان متعددی دارند. مانند فوت یکی از سران کشور، صاحبان برندها و کسب کارهای بزرگ، افراد علمی و شاخص کشور، افراد مشهور،  پیش کسوتان،  چهره‌های ماندگارو… .

در آگهی تسلیت معمولا مخاطب یا مخاطبین خاص آگهی‌دهنده به عنوان تیتر آگهی، پیام تسلیت، عکس مرحوم و مشخصات فوت شده (نسبت به مقام و رتبه علمی وکاری) و نام امضا یا امضا کنندگان درج می‌شود.

برای سفارش چاپ آگهی تسلیت در نشریات مختلف می توانید به شبکه پذیرش آگهی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.