وب سایت سیدرضا جمشیدی

توزیع ۱۵۰ دستگاه بخاری بین خانواده های نیازمند

 مهدی افتخاری  در مراسم اهدای بخاری در قالب طرح دلگرمی احسان در اردبیل عنوان کرد: همزمان با آغاز فصل سرما، ستاد اجرایی حضرت امام تصمیم گرفت تا در قالب طرح «دلگرمی احسان» تعدادی بخاری را به ساکنان مناطق محروم و کم برخوردار ارسال  کند که  در مرحله اول با همراهی گروه‌های جهادی، ۱۵۰ دستگاه بخاری در استان اردبیل توزیع شد.
وی ارزش هر بخاری توزیع شده را سه میلیون تومان اعلام کرد و افزود: علاوه بر توزیع بخاری، در  شب یلدا بسته‌های حمایتی از خانواده‌ها نیز توزیع شده که تاکنون پنج هزار بسته توزیع کردیم و ادامه این روند را در روزهای آینده شاهد خواهیم بود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان اردبیل گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل و بنیاد احسان در مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های جهادی و حمایتی را از خانواده‌های نیازمند انجام داده و قطعاً این حرکت‌ها نیازمند پشتیبانی بیشتر در رسیدن به یک شرایط مطلوب و مناسب است.
افتخاری افزود: استان اردبیل از تنوع مؤسسات خیریه و مجموعه‌های مردم‌نهاد برخوردار است و ستاد اجرایی امام نیز در کنار این مجموعه‌ها، تلاش مؤثری را به کار گرفته تا به نیاز نیازمندان پاسخ داده و بخش عظیمی از مطالبات و خواسته‌های آنها را در حد وسع و توان رفع کند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان اردبیل مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی امام را در طرح‌های متنوع و در مناسبت‌های ملی و مذهبی یادآور شد و خاطرنشان کرد: رویکرد ستاد اجرایی امام، رویکرد تقویت معیشت و نظام اقتصادی خانواده‌ها است تا بخش عظیمی از دغدغه‌ها و مشکلات رفع شود./مهر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.