وب سایت سیدرضا جمشیدی

در راستای توسعه و ترویج مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار صورت گرفت؛امضای تفاهم نامه همکاری بین رسانه مسئولیت اجتماعی و اتاق بازرگانی ایران

 

«رسانه مسئولیت اجتماعی»:در راستای توسعه و ترویج مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار تفاهم نامه همکاری بین رسانه مسئولیت اجتماعی و اتاق بازرگانی ایران امضا شد.
براساس این تفاهم نامه همکاری در تحقق اهداف کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی ایران و فعالیت های فرهنگی ، ترویجی، توسعه اطلاع رسانی،دریافت و انتشار گزارشات و اقدامات مسئولیت اجتماعی اعضای اتاق بازرگانی ایران،تولید انتشار محصولات رسانه ای،مستندسازی اقدامات و فعالیت های کمیسیون،پوشش خبری نشست ها و برنامه های کمیسیون و انتشار محتوا و گزارشات حوزه مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی ایران شامل تشکل ها،کمیسیون ها،اعضا و شرکت های عضو اتاق بایرگانی ایران دررسانه مسئولیت اجتماعی اجرا خواهد شد.
جمع آوری و دریافت،ارزیابی،تهیه و تولید،تنظیم و انتشار گزارشات مسئولیت اجتماعی و پایداری(فعالیت،تجربیات و اقدامات در راستای مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار) شرکت ها و تشکل های اتاق بازرگانی نیز در این تفاهم نامه آمده است.
این تفاهم نامه به امضای دکتر محمود اولیایی رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران و سید رضا جمشیدی مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی رسیده است و طرفین نسبت به همکاری در زمینه ترویج و توسعه مفهوم مسئولیت اجتماعی متعهد شده اند.
لازم به ذکر است رسانه مسئولیت اجتماعی یک رسانه مرجع و تخصصی در زمینه مسئولیت اجتماعی به شمار می رود که ترویج و توسعه مفهوم مسئولیت اجتماعی را دنبال می کند.
این رسانه با استفاده از دیدگاه نخبگان و صاحب نظران در زمینه مسئولیت اجتماعی و همچنین ارتباط با شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و جامعه علمی کشور تلاش می کند مفهوم مسئولیت اجتماعی را به عنوان یک مفهوم فراگیر در کشور مطرح کرده و زمینه ترویج و فرهنگ سازی در این زمینه را فراهم کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.