بازاریابی رسانه، جذب مخاطب و کارآمدی

بازاریابی علم است که روش های ارتباط با مشتریان برای رفع نیازهای واقعی و بعضا کاذب آنها را شامل می شود و با تکنیک های خاص مانند تحلیل بازار و نیازسنجی نوع روش ها و روش رسیدن به استانداردهای تعریف شده در جهت هدف غایی را ارائه می دهد.   در بازاریابی باید به چند […]

تولید فرهنگ در سال رونق تولید

مقام معظم رهبری امسال را با نام «رونق تولید» نامگذاری کرده اند که نشان از در اولویت بودن نگاه به تولید و توان داخلی و دوری از نگاه به بیروند مرزهای کشور دارد. این نگاه چند سالی است که در شعارهایی که توسط رهبر انقلاب اسلامی بیان می شود٬ به چشم می خورد. هر چند […]